Vragen, OPMERKINGEN, KLACHt OF COMPLIMENT?
Vragen, opmerkingen, klacht of compliment?
Heeft u vragen over de zorg die u heeft ontvangen?
Neem dan gerust contact met ons op. We denken graag met u mee en zoeken samen naar een passende oplossing.
Informatie opvragen
Wilt u meer weten over onze diensten? Heeft u vragen over de verleende zorg of uw medisch dossier?
Vul dan het formulier in op deze pagina. Een medewerker van Shock Medical neemt daarna contact met u op om de mogelijkheden en voorwaarden met u te bespreken.
Niet tevreden of een klacht?
Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Bent u ergens niet tevreden over? Of heeft u een klacht? Dat vinden wij vervelend en we nemen dit serieus.
U kunt dit eenvoudig melden via het contactformulier. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op om samen tot een goede oplossing te komen. Liever een externe partij inschakelen? U kunt ook terecht bij het Klachtenloket Zorg. Zij geven onafhankelijk advies en kunnen u in contact brengen met een klachtenfunctionaris. Deze bemiddelt tussen u en Shock Medical.
Contactgegevens Klachtenloket Zorg
070 - 310 53 92 (maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 16.00 uur)
info@klachtenloket-zorg.nl
www.degeschillencommissiezorg.nl
Een compliment geven?
Wij doen iedere dag ons best om de best mogelijke zorg te leveren.
Het is altijd fijn om te horen wanneer u tevreden bent of een prettige ervaring hebt gehad.
Wilt u een compliment geven aan één van onze zorgverleners of aan het team? Dat waarderen wij enorm!
Laat uw bericht achter via het contactformulier – een compliment motiveert en maakt onze dag!
Shock Medical is aangesloten bij de Geschillencommissie Zorg (Algemeen):
www.degeschillencommissiezorg.nl
info@shockmedical.nl
085 130 16 38
Neem contact met ons op
Heeft u vragen over de zorg die u heeft ontvangen?
Neem dan gerust contact met ons op. We denken graag met u mee en zoeken samen naar een passende oplossing.